Με έμφαση στα θέματα
Κτηματολογίου και Κληρονομιών
Το γραφείο ιδρύθηκε
το έτος 1975
Δίκτυο συνεργατών
σε όλη την Ελλάδα

Εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης από το Ελληνικό Κτηματολόγιο. Επέκταση του myLtimatologioLive εκτός από το Κορωπί και σε άλλα 12 γραφεία

Σε 12 περιφερειακά γραφεία επεκτείνεται η λειτουργία της πλατφόρμας myKtimatologioLive, όπου πολίτες και επαγγελματίες (δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, μηχανικοί) εξυπηρετούνται μέσω βιντεοκλήσης για ζητήματα που αφορούν στο κτηματολόγιο και στην κτηματογράφηση ακινήτων συγκεκριμένων περιοχών.

Εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης από το Ελληνικό Κτηματολόγιο. Επέκταση του myLtimatologioLive εκτός από το Κορωπί και σε άλλα 12 γραφεία

Tο myKtimatologioLive είναι η νέα πλατφόρμα διαδικτυακής εξυπηρέτησης για τη πληροφόρησή σας σε θέματα που αφορούν το Ελληνικό Κτηματολόγιο , μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης, με ραντεβού, από υπαλλήλους της κεντρικής υπηρεσίας  και σταδιακά των κατά τόπους  Περιφερειακών Υπηρεσιών του Ελληνικού Κτηματολογίου.

Στόχος του myKtimatologioLive

Στόχος του myKtimatologioLive είναι να παρέχει στους πολίτες τη δυνατότητα να λαμβάνουν πληροφόρηση σχετικά με ενέργειες που οφείλουν να κάνουν για θέματα που αφορούν στην ακίνητη περιουσία τους, προσφέροντας την εξ΄αποστάσεως εξυπηρέτηση από τον φορέα «Ελληνικό Κτηματολόγιο» με τηλεδιάσκεψη.

Υπηρεσίες που περιλαμβάνει:

  • Γενική Πληροφόρηση

Παροχή πληροφοριών σχετικά με τις ενέργειες που συνίστανται ή απαιτούνται να κάνουν οι πολίτες ανάλογα με το στάδιο της κτηματογράφησης ή μετά την ολοκλήρωσή της στο οποίο βρίσκεται η περιοχή (Δήμος) ενδιαφέροντός τους.

  • Εξειδικευμένη Πληροφόρηση

Εφόσον κατά τη συνομιλία με τον υπάλληλο του φορέα διαπιστωθεί η ανάγκη παροχής ειδικότερων πληροφοριών για τεχνικά ή νομικά θέματα παρέχεται η δυνατότητα καθορισμού ραντεβού με εξειδικευμένο προσωπικό (μηχανικό – δικηγόρο). Η υπηρεσία κατά κανόνα απευθύνεται σε αντίστοιχους επαγγελματίες.

Η λειτουργία της πλατφόρμας, η οποία σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε και υποστηρίζεται παραγωγικά από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, είναι η εξής: o ενδιαφερόμενος εισέρχεται στο myKtimatologio.Live.gov.gr και επιβεβαιώνει τα στοιχεία του μέσω των κωδικών Taxisnet

           Στη συνέχεια μπορεί να επιλέξει αν θέλει ραντεβού με τα κεντρικά γραφεία ή με κάποιο τοπικό κτηματολογικό γραφείο από την εικόνα που εμφανίζεται.

 Τα Κτηματολογικά Γραφεία και Υποκαταστήματα που συμμετέχουν στο myKTIMATOLOGIOlive είναι τα εξής:

  • Κ.Γ. ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΚΟΖΑΝΗ
  • Κ.Γ. ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΛΑΜΙΑ
  • Κ.Γ. ΑΤΤΙΚΗΣ – ΚΟΡΩΠΙ
  • Κ.Γ. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ – ΤΡΙΠΟΛΗ
  • Κ.Γ. ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ
  • Κ.Γ. ΚΥΚΛΑΔΩΝ – ΣΥΡΟΣ
  • ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
  • ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΒΕΡΟΙΑΣ
  • ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
  • ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ – ΑΙΓΙΟ
  • ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
  • ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΑΤΜΟΥ
  • ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΧΑΝΙΩΝ

Στη συνέχεια επιλέγει την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί από τη λίστα των διαθέσιμων ραντεβού. Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη επιλέγετε μεταξύ των διαθέσιμων αρχικά την επιθυμητή ημερομηνία και στη συνέχεια την επιθυμητή ώρα για το ραντεβού σας. Τα διαθέσιμα ραντεβού είναι ανά 10 λεπτά

Εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης από το Ελληνικό Κτηματολόγιο. Επέκταση του myLtimatologioLive εκτός από το Κορωπί και σε άλλα 12 γραφεία

Για όσους δεν διαθέτουν κωδικούς Taxisnet δίνεται η δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω άλλου προσώπου. Το ραντεβού επιλέγεται από τον ενδιαφερόμενο σε μέρα και ώρα από το χρονικό εύρος των 15 επόμενων ημερών, από την επόμενη εργάσιμη και μετά. Συμπληρώνει οπωσδήποτε τα στοιχεία ( Ονοματεπώνυμο,  ηλεκτρονική διεύθυνση ( e-mail) και το τηλέφωνο του ενδιαφερόμενου να μιλήσει με το γραφείο) .

Ο ενδιαφερόμενος θα λάβει δύο email επιβεβαίωσης, μία ημέρα πριν από το ραντεβού και ένα ακόμα δύο ώρες πριν από αυτό. Δίνεται, τέλος, η δυνατότητα μεταβολής της ώρας και της ημέρας ή και ακύρωσης του ραντεβού.

Στην έναρξη της βιντεοκλήσης, η ταυτοπροσωπία ελέγχεται από τον υπάλληλο με επίδειξη του ταυτοποιητικού εγγράφου από πλευράς του πολίτη ( ταυτότητα, διαβατήριο, άδεια οδήγησης ) , και εν συνεχεία ο υπάλληλος εξυπηρετεί το αίτημα για το οποίο ορίστηκε το ραντεβού.

Η πληροφόρηση δύναται να παρέχεται σε δύο επίπεδα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Σε πρώτο επίπεδο παρέχονται γενικές πληροφορίες και κατευθύνσεις από προσωπικό του φορέα με εμπειρία στον τομέα της διοικητικής πληροφόρησης. Στην περίπτωση που ο υπάλληλος διαγνώσει την ανάγκη διαβίβασης του αιτήματος σε εξειδικευμένο προσωπικό, όπως στις περιπτώσεις που ζητούνται πληροφορίες για ζητήματα νομικής ή/και τεχνικής φύσης, η πληροφόρηση δίνεται σε δεύτερο επίπεδο μέσω ελεγχόμενων ραντεβού που κλείνει ο υπάλληλος, εκ μέρους του συναλλασσόμενου, με το αντίστοιχα εξειδικευμένο στέλεχος του φορέα.

5η  Εκδοση

Πρόσφατα άρθρα

Τα ανταλλάξιμα της Καλαμαριάς , οι Σέρρες και στο τέλος Πιερρακάκης …..Η βροχή των αγωγών του Δημοσίου κατά των ιδιοκτητών στην Καλαμαριά ζητά πολιτική λύση
13 Νοεμβρίου, 2024
Η Χρησικτησία σε διαμερίσματα με προσύμφωνο: Ένα πρόβλημα που δεν αφορά την Αττική και ζητά τη λύση του
7 Νοεμβρίου, 2024
Ανεκτέλεστα προσύμφωνα : Πώς δίνεται η λάθος απάντηση στο σωστό ερώτημα
7 Νοεμβρίου, 2024
Δημοσιεύτηκε ο Ν. 5024/2023 για την εξαγορά των κατεχομένων ακινήτων του Δημοσίου – Τι προβλέπει για τις εκκρεμείς αγωγές και τα ανταλλάξιμα ακίνητα.
2 Νοεμβρίου, 2024
lex
Η απόφαση ΠολΠρωτΘεσ 13316/2024 για τα ανταλλάξιμα οικόπεδα – Καταργούνται οι αγωγές που έχει ασκήσει το Δημόσιο κατά των αναγραφόμενων στα κτηματολογικά φύλλα δικαιούχων διεκδικώντας ανταλλάξιμα οικόπεδα
26 Οκτωβρίου, 2024