Με έμφαση στα θέματα
Κτηματολογίου και Κληρονομιών
Το γραφείο ιδρύθηκε
το έτος 1975
Δίκτυο συνεργατών
σε όλη την Ελλάδα

Θα μας τρελάνει ο Πιερρακάκης: Εξυπηρέτηση μέσω πλατφόρμας για ραντεβού με το Κτηματολόγιο. Που θα σταματήσει;

Μία ακόμη υπηρεσία έρχεται να προστεθεί σε αυτές που μέχρι σήμερα έχουν ενταχθεί στο πληροφοριακό σύστημα του Κτηματολογίου. Ο Πιερρακάκης φαίνεται να παίρνει το κτηματολόγιο από τον 19ο  αιώνα που είχε κολλήσει επί 20 χρόνια και να τον οδηγεί με ταχύτητα στον 21ο αιώνα με εφαρμογές ψηφιακών υπηρεσιών όπως είναι η εφαρμογή πρόσβασης των επαγγελματιών ( δικηγόρων, μηχανικών, συμβολαιογράφων)  αλλά και απλών πολιτών στα κτηματολογικά βιβλία όλων των κτηματολογικών γραφείων της χώρας , την έκδοση πιστοποιητικών που εντάσσονται σε μία σειρά ηλεκτρονικών υπηρεσιών οι οποίες έχουν απαλλάξει τους επαγγελματίες αλλά και τον απλό κόσμο από εκατομμύρια χαμένες εργατοώρες. Και να μη ξεχνάμε το γιγαντιαίο έργο της ψηφιοποίησης των αρχείων όλων των υποθηκοφυλακείων της χώρας που είναι σε εξέλιξη. Τι μπορούμε ακόμα να περιμένουμε;

Θα μας τρελάνει ο Πιερρακάκης: Εξυπηρέτηση μέσω πλατφόρμας για ραντεβού με το Κτηματολόγιο. Που θα σταματήσει;

Τώρα, μία ακόμη υπηρεσία έρχεται να προστεθεί στις ήδη υπάρχουσες.

Με την υπ’ αριθμ. 5626ΕΞ/2022 απόφαση των Υπουργών Επικρατείας Κυρ. Πιερρακάκη και Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Θεοδ. Λιβάνιου ( ΦΕΚ Β΄723/17-2-2022) δημιουργείται ειδική σύγχρονη πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης (videoconference) με την ονομασία «myKtimatologio.Live.gov.gr», η οποία, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης παρέχει σε φυσικά πρόσωπα τη δυνατότητα απομακρυσμένης διοικητικής πληροφόρησης από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Φορέα.

       Στην πλατφόρμα «myKtimatologio.Live.gov.gr», το φυσικό πρόσωπο δύναται να αιτηθεί ραντεβού, επιλέγοντας συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας που υπάρχει στην πλατφόρμα, προκειμένου να εξυπηρετηθεί για τις παρεχόμενες υπηρεσίες

  • γενικές πληροφορίες σχετικά με τις ενέργειες που συνίστανται ή απαιτούνται να κάνουν τα φυσικά πρόσωπα ανάλογα με το στάδιο της κτηματογράφησης ή της λειτουργίας του Κτηματολογίου στο οποίο βρίσκεται η περιοχή ενδιαφέροντος
  • λήψη επιπλέον πληροφόρησης σχετικά με εξειδικευμένα νομικά ή τεχνικά ζητήματα σε σχέση με το Κτηματολόγιο. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος του Φορέα δύναται να προγραμματίσει ραντεβού για φυσικό πρόσωπο με εξειδικευμένο υπάλληλο του Φορέα για επιπλέον πληροφόρηση σύμφωνα με το άρθρο 6 της παρούσας.
  • Με απόφαση του Δ.Σ. του φορέα δύναται να αναπροσαρμόζονται ή να τροποποιούνται οι θεματικές κατηγορίες των παρεχόμενων υπηρεσιών λαμβάνοντας υπόψη τόσο τις ανάγκες εξυπηρέτησης των φυσικών προσώπων όσο και την εσωτερική οργάνωση και κατανομή των υπαλλήλων του Φορέα, χρηστών της πλατφόρμας.

Για να κλείσει ραντεβού το φυσικό πρόσωπο εισέρχεται είτε απευθείας στην ειδική πλατφόρμα «myKtimatologio.Live.gov.gr» είτε μέσω σχετικού ηλεκτρονικού συνδέσμου αναρτημένου στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-ΕΨΠ). Ο αιτών – φυσικό πρόσωπο χρησιμοποιεί τους κωδικούς – διαπιστευτήρια του της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet)

Το φυσικό πρόσωπο, επιλέγει ημέρα και ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί και καταχωρίζει τα ακόλουθα στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη:

α) Ονοματεπώνυμο,

β) τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email),

γ) Τηλέφωνο επικοινωνίας,

     Έχδετε τη δυνατότητα να επιλέξετε

  • «Σύνολο επικράτειας» για να λάβετε γενική πληροφόρηση σχετικά με το Κτηματολόγιο για κάθε περιοχή της χώρας
  • «Κτηματολογικό Γραφείο Αττικής» με έδρα το Κορωπί, για να λάβετε γενική πληροφόρηση σχετικά με ακίνητα που βρίσκονται στις περιοχές: Ανθούσα, Αρτέμιδα (Λούτσα), Βάρη, Γέρακας, Γλυκά Νερά, Κρωπία, Μαρκόπουλο – Μεσογαία, Νέα Μάκρη, Παλλήνη, Πικέρμι, Παιανία, Ραφήνα, Σπάτα.
  • Η παρεχόμενη υπηρεσία εξυπηρέτησης από το ΚΓ Αττικής (Κορωπί) είναι πιλοτική. Σταδιακά θα προστίθενται και άλλα Κτηματολογικά Γραφεία για διάφορες περιοχές της χώρας

Ο υπάλληλος επιλέγει την ημερομηνία και ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί ο αιτών. Με την καταχώριση του αιτήματος αποστέλλεται στον αιτούντα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώθηκε, το οποίο ενημερώνει για την ολοκλήρωση της κράτησης.

       Την προγραμματισμένη ημέρα και ώρα, το φυσικό πρόσωπο ενεργοποιεί τον σύνδεσμο που έχει λάβει στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο. Το φυσικό πρόσωπο, πριν την έναρξη της τηλεδιάσκεψης, οφείλει να έχει διαθέσιμα τα απαραίτητα στοιχεία ταυτοποίησής του, τα οποία ελέγχει ο αρμόδιος υπάλληλος του φορέα.

Το πλήρες κείμενο της απόφασης ΕΔΩ

5η  Εκδοση

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ

Πρόσφατα άρθρα

Κλείνει και το κτηματολόγιο Χαλκιδικής από 04/02/2025 – Τι σημαίνει αυτό μέχρι την έναρξη λειτουργίας του Κτηματολογικού Γραφείου
3 Φεβρουαρίου, 2025
Εισφορά σε χρήμα: Παράνομη η βεβαίωση από τους Δήμους της εισφοράς σε χρήμα μετά την παρέλευση 5 ετών από την έγκριση της πράξης εφαρμογής – Ποινικές κυρώσεις στους υπαλλήλους που τις βεβαιώνουν
29 Ιανουαρίου, 2025
ΕΝΦΙΑ: Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο καταδικάζει την Ελλάδα για τη διάταξη του άρθρου 54α που απαγορεύει τη συζήτηση αγωγής στο δικαστήριο αν δεν προσκομιστεί πιστοποιητικό ΕΝΦΙΑ
25 Ιανουαρίου, 2025
Τα ανταλλάξιμα της Καλαμαριάς , οι Σέρρες και στο τέλος Πιερρακάκης …..Η βροχή των αγωγών του Δημοσίου κατά των ιδιοκτητών στην Καλαμαριά ζητά πολιτική λύση
13 Νοεμβρίου, 2024
Η Χρησικτησία σε διαμερίσματα με προσύμφωνο: Ένα πρόβλημα που δεν αφορά την Αττική και ζητά τη λύση του
7 Νοεμβρίου, 2024