elbgenfrderues

Δασικές εκτάσεις

forest

...άν δεν εξεταστούν οι αιτήσεις προδήλου

Με  απόφασή του το Στε έκρινε οτι άν υποβληθεί αίτηση προδήλου σφάλματος για συγκεκριμένη έκταση  η Διοίκηση οφείλει να την  εξετάσει ως αίτηση αντιρρήσεων είτε , άν δεν είναι αρμόδια , να τη διαβιβάσει στην αρμόδια επιτροπή πρός εξέταση των αντιρρήσεων αρχή. Αν , παρόλα αυτά , η έκταση αυτή συμπεριληφθεί στον κυρωθέντα δασικό χάρτη με πράσινο περίγραμμα και πράσινη διαγράμμιση , δηλαδή ως δασική, χωρίς να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία ο χάρτης πάσχει και είναι ακυρώσιμος. Δείτε ολόκληρο το κείμενο της απόφασης Στε 1411/2019

0
0
0
s2sdefault

ΔΑΣΟΣ 3

        Ένα σημαντικό τμήμα των ακινήτων που εγγράφονται με δικαιούχο το Δημόσιο αφορά τις δασικές εκτάσεις, οι οποίες κατά τεκμήριο κυριότητας που θεσπίστηκε υπέρ του Δημοσίου με το β.δ. 17.11.1836 «περί ιδιωτικών δασών» και το ισχύον σήμερα αντίστοιχο τεκμήριο κυριότητας του άρθρου 62 παρ. 1 του Ν. 998/ 1979 θεωρούνται ότι είναι δημόσια μέχρι της αναγνωρίσεώς τους ως ιδιωτικών. Εξαίρεση στον κανόνα αυτό αποτελούν τα δάση των Ιονίων Νήσων γιατί κάτι τέτοιο δεν προέβλεπε το «Σύνταγμα του Ηνωμένου Κράτους των Ιονίων Νήσων» ώστε να περιέλθουν στο Ελληνικό Κράτος μετά την ένωση της Επτανήσου με την Ελλάδα το έτος 1864 και συνεπώς το Δημόσιο για να αποδείξει την ύπαρξη δικαιώματος κυριότητάς του επί δάσους των Ιονίων Νήσων πρέπει να επικαλεστεί και εν αμφισβητήσει να αποδείξει την επί του δάσους κυριότητά του με ένα οποιοδήποτε νόμιμο τρόπο, προβλεπόμενο από τον Ιόνιο Αστικό Κώδικα ή από 23.2.1946 του Αστικού Κώδικα ή ενδεχομένως από άλλο ειδικό νόμο. Ως προς τα λοιπά δάση εφόσον αυτά δεν είναι ιδιωτικά τότε κατά τεκμήριο θεωρούνται ότι ανήκουν κατά κυριότητα στο Ελληνικό Δημόσιο. Πώς, λοιπόν, θα γίνει η διόρθωση ανακριβούς εγγραφής στην οποία φέρεται το Ελληνικό Δημόσιο ως κύριος ακινήτου το οποίο ανήκει σε ιδιώτη.

0
0
0
s2sdefault

ΔΑΣΟΣΕκτάσεις που έχουν απολέσει το δασικό τους χαρακτήρα πριν από την 11.6.1975 λόγω επεμβάσεων που έλαβαν χώρα με βάση σχετική διοικητική πράξη, η οποία καλύπτεται από το τεκμήριο νομιμότητας, δεν είναι δυνατόν να χαρακτηρισθούν κατά τη διαδικασία του άρθρου 14 του ν. 998/1979 με πράξη του Δασάρχη ως δάση ή δασικές εκτάσεις ούτε να κηρυχθούν αναδασωτέες λόγω των επεμβάσεων αυτών. 

0
0
0
s2sdefault

ΔΑΣΟΣΜε την 3847/17-02-2017 απόφαση της Διεύθυνσης Δασών Χαλκιδικής, αναρτήθηκαν στον ειδικό διαδικτυακό τόπο ανάρτησης δασικών χαρτών  οι δασικοί χάρτες στο σύνολο της Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής .Για τους αναρτημένους δασικούς χάρτες μπορεί κάθε ενδιαφερόμενος να λάβει γνώση στην ιστοσελίδα της ΕΚΧΑ ΑΕ μέσω της οποίας, αποκλειστικά , μπορούν να υποβάλλονται αντιρρήσεις κατά του περιεχομένου τους. Η προθεσμία υποβολής των αντιρρήσεων είναι αποκλειστική και ξεκινά την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017 και λήγει την Δευτέρα 12 Ιουνίου  2017.

0
0
0
s2sdefault

SYMBOYLIO EPIKRATEIASΕκτάσεις που νομίμως έχουν απολέσει τον δασικό τους χαρακτήρα πριν από την 11/6/1975, με βάση διοικητικές πράξεις, δεν είναι δυνατόν να χαρακτηρισθούν , κατα τη διαδικασία του άρθρου 14 του Ν. 998/1979 , ως δάση ή δασικές εκτάσεις ή να κηρυχθούν αναδασωτέες. Εξουσίες του Δασάρχη, κατά τη διαδικασία χαρακτηρισμού, αναλόγως αν η έκταση είχε ή όχι προηγουμένως κηρυχθεί αναδασωτέα.

ΣτΕ 175/2012

0
0
0
s2sdefault

Δ΄ Έκδοση

 ktimatologikes D edition

ΕΝΦΙΑ: Αντισυνταγματική η υποχρέωση προσκόμισης στα δικαστήρια

realestateΑντισυνταγματική κρίθηκε η διάταξη που προβλέπει οτι δεν μπορεί να συζητηθεί στο δικαστήριο αγωγή άν δεν προσκομιστεί πιστοποιητικό ΕΝΦΙΑ για το ακίνητο ΜονΕφΚρήτης 19/2016 

Τα ΒΡΙΛΛΗΣΙΑ σε διπλό κλοιό από το Δημόσιο

HEALTH LAW Διεκδικητικές αγωγές με επίκληση κυριότητας από το Δημόσιο και ακίνητα άγνωστου ιδιοκτήτη που περνούν στην κυριότητα του Δημοσίου Δές ρεπορτάζ

Μέθη οδηγού 0,36%: Εξαίρεση απο την ασφάλιση

METHIΓια την εξαίρεση απο την ασφάλιση μεθυσμένου οδηγού απαιτείται να υπάρχει συνάφεια μεταξύ της οδηγήσεως και της επέλευσης του ζημιογόνου τροχαίου ατυχήματος  ΑΠ 158/2015

Κύλιση στην Αρχή