elenfrderues

CAR ACCIDENTΜε την υπ' αριθμ. 100/18.7.2016 απόφαση του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος που δημοσιεύτηκε στο με αριθμό ΦΕΚ Β΄2550/18.08.2016 αυξάνονται τα ελάχιστα ποσά ασφαλιστικής κάλυψης για την έναντι τρίτων αστική ευθύνη του οδηγού , κατόχου και ιδιοκτήτη του ζημιογόνου οχήματος εξαιτίας θανάτωσης ή σωματικής βλάβης ή ζημιών σε πράγματα, στην οποία περιλαμβάνεται και η χρηματική ικανοποίηση για ψυχική οδύνη ή ηθική βλάβη, καθώς και την αστική ευθύνη λόγω θανάτωσης ή σωματικών βλαβών έναντι των μελών της οικογένειας του ασφαλισμένου, οδηγού ή κάθε άλλου προσώπου του οποίου η αστική ευθύνη καλύπτεταισύμφωνα με το άρθρο 6  του π.δ. 237/1986.

Όπως ορίζεται απο την παραπάνω απόφαση τα ελάχιστα ποσά ασφαλιστικής κάλυψης ορίζονται από 1.1.2017 ως εξής

  • Σε περίπτωση σωματικής βλάβης € 1.220.000 ανά θύμα
  • Σε περίπτωση υλικών ζημιών € 1.220.000 ανά ατύχημα , ανεξάρτητα απο τον αριθμό των θυμάτων

Όπως είναι προφανές τα νέα  ασφαλιστήρια συμβόλαια και οι ανανεώσεις των παλιών ασφαλιστηρίων συμβολαίων με ισχύ μετά την 31.12.2016 θα περιέχουν την ανάλογη αύξηση των ασφαλίστρων ανάλογα με την πολιτική τιμολόγησης που ακολουθεί κάθε ασφαλιστική εταιρία

Υπενθυμίζεται οτι τα όρια ασφαλιστικής κάλυψης αναπροσαρμόστηκαν τα τελευταία χρόνια ως εξής

Από 1.1.2009 έως 31.12.2010

  • Σε περίπτωση σωματικής βλάβης 500.000 ευρώ, ανά θύμα.
  • Σε περίπτωση υλικής ζημιάς 500.000 ευρώ, ανά ατύχημα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των θυμάτων.

Από 1.1.2011 έως 31.5.2012

  • Σε περίπτωση σωματικής βλάβης 750.000 ευρώ, ανά θύμα.
  • Σε περίπτωση υλικής ζημιάς 750.000 ευρώ, ανά ατύχημα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των θυμάτων.

Από 1.6.2012 έως 31.12.2016

  • Σε περίπτωση σωματικής βλάβης 1.000.000 ευρώ, ανά θύμα.
  • Σε περίπτωση υλικής ζημιάς 1.000.000 ευρώ, ανά ατύχημα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των θυμάτων.
0
0
0
s2sdefault

Ως ασφάλιση αυτοκινήτων έχουμε συνηθίσει στις καθημερινές συναλλαγές να εννοούμε τήν αστική ευθύνη αποζημίωσης του κατόχου , ιδιοκτήτη ή οδηγού του οχήματος για τίς ζημίες που θα προκαλέσει σε τρίτους απο την κυκλοφορία του οχήματος . Αυτό είναι το μεγαλύτερο κομμάτι της ασφάλισης αυτοκινήτου αλλά δεν είναι και το μοναδικό . Στην ασφάλιση αυτοκινήτων υπάγονται μία σειρά ασφαλιστικών καλύψεων όπως είναι οι ζημίες που θα προκληθούν από πυρκαϊά ή κλοπή του οχήματος , οι ζημίες από τη θραύση κρυστάλλων , τρομοκρατικές ή κακόβουλες ενέργειες κλπ. Το γραφείο μας αναλαμβάνει να φέρει εις πέρας όλες τίς διαδικασίες για την ασφάλιση ξεκινώντας απο το συμβόλαιο ασφάλισης και τους γενικούς και ειδικούς όρους αυτού , μέχρι την αναγγελία της ζημίας , την αποτίμηση και τη διεκδίκηση αυτής . Συνεργάζεται με αξιόπιστα γραφεία ασφαλιστών και πραγματογνωμόνων σε όλη την Ελλάδα με εγγυημένη εργασία .

0
0
0
s2sdefault

Ατύχημα στο οποίο ο οδηγός του οχήματος κατείχε άδεια οδήγησης Β΄επαγγελματικής κατηγορίας η οποία έληξε και ανανεώθηκε 5 μήνες μετά το ατύχημα. Η άδεια αυτή του δίνει το δικαίωμα οδήγησης για ΙΧΕ οχήματα μέχρι τη συμπλήρωση του 65ου έτους της ηλικίας του αφού είναι ενσωματωμένη στην επαγγελματική άδεια οδήγησης και η ερασιτεχνική άδεια οδήγησης ΙΧΕ οχήματος χωρίς καμία ανανέωση. Η ρήτρα του ασφαλιστηρίου συμβολαίου οτι εξαιρείται απο την ασφάλιση ζημία που προκαλείται απο οδηγό που δεν κατέχει κατα το χρόνο του ατυχήματος άδεια οδήγησης είναι άκυρη στη συγκεκριμένη περίπτωση όπως έκρινε ο Αρειος Πάγος με την 925/2015 απόφασή του ερμηνεύοντας το σχετικό όρο του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σύμφωνα με την καλή πίστη δεχόμενος οτι με τον παραπάνω όρο τα συμβαλλόμενα μέρη απέβλεψαν στο γεγονός άν ο οδηγγός του οχήματος είχε την ικανότητα οδήγησης και όχι στην τυπική προϋπόθεση της ισχυρής ερασιτεχνικής άδειας οδήγησης

0
0
0
s2sdefault

PANTELIDIS

Η υπόθεση του λαϊκού τραγουδιστή Π.Παντελίδη φαίνεται οτι "πουλάει" και για το λόγο αυτό βλέπουμε όχι μόνο στα gossip περιοδικά αλλά και σε σοβαρά έντυπα να φιλοξενούνται απόψεις κάθε σχετικού ή άσχετου με το θέμα που έχει γνώμη και άποψη για τη δικαστική εξέλιξη της υπόθεσης. Με αφορμή αυτή την υπόθεση άς δούμε τα νομικά προβλήματα  που θα αντιμετωπιστούν στο ατύχημα αυτό και ποιά  θα είναι η δικαστική εξέλιξη της υπόθεσης

Τι δεδομένα έχουμε ; 

Τα δεδομένα το ατυχήματος είναι τα ακόλουθα : Ο Παντελής Παντελίδης (ΠΠ) κινείται με όχημα ιδιοκτησίας και κατοχής  Αντ. Ρέμου (ΑΡ) και έχει 2 επιβάτες εκ των οποίων η μία επιβάτις έχει

0
0
0
s2sdefault

ΕΝΦΙΑ: Αντισυνταγματική η υποχρέωση προσκόμισης στα δικαστήρια

realestateΑντισυνταγματική κρίθηκε η διάταξη που προβλέπει οτι δεν μπορεί να συζητηθεί στο δικαστήριο αγωγή άν δεν προσκομιστεί πιστοποιητικό ΕΝΦΙΑ για το ακίνητο ΜονΕφΚρήτης 19/2016 

Πολυκατοικία: Πώς κατανέμονται οι δαπάνες όταν δεν υπάρχει κανονισμός

HEALTH LAWΣε περίπτωση έλλειψης κανονισμού τα κοινόχρηστα επιμερίζονται αναλογικά μεταξύ όλων των συνιδιοκτητών της οικοδομής με βάση την αξία του κάθε διαμερίσματος επί του όλου οικοπέδουΕφΘρ61/2015

Μέθη οδηγού 0,36%: Εξαίρεση απο την ασφάλιση

METHIΓια την εξαίρεση απο την ασφάλιση μεθυσμένου οδηγού απαιτείται να υπάρχει συνάφεια μεταξύ της οδηγήσεως και της επέλευσης του ζημιογόνου τροχαίου ατυχήματος  ΑΠ 158/2015

Κύλιση στην Αρχή